Bloggare som Bloggar

Dagen började med en tråkig morgon med lektioner som svenska, matte & engelska. Slutade klockan halv tolv, stack då hem och tog en power nap. utvilad som jag var åkte jag hem till Kjerstin där vi bestämde oss för att ta en blogg middag med min käraste blogg-kollega Christoffer. En trevlig middag med en massa bloggprat och stöd från varandra så sitter vi nu här hemma hos Kjerstin och ska kolla på lite film.

Imorgon är det dags för min andra vaccinations spruta, efter det ska jag till skolan i en timme. Sedan ska jag ta tåget till Borlänge och därifrån bussen till Falun där jag ska träffa Christoffer & Kjerstin då Kjerstin ska klippa sig och vi sedan ska mot Borlänge och Grease. Ser fram emot detta, hoppas Vedran är frisk så vi kan få se honom på scenen.

Sofia Carlsson

P.S Jag var lite ironisk när jag skrev om vårt bloggprat, det blev mycket snack men absolut inget om bloggarna. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0