Det nya livet.

Nu ska jag börja med en ny diet, man äter en soppa som är gjord på en massa olika grönsaker, den är framställd av hjärtläkare, man äter den minst tre gånger om dagen. Ju mer du äter av soppan ju mer går du ner. Sen får man äta frukt vissa dagar, någon dag får man äta biff osv. Har börjat min första dag nu, vi får väl se hur detta går. Men jag ska klara detta, inte ge upp, utan kämpa tills sista dagen är avklarad. Ni får stötta mig, för det kommer inte bli lätt.

Imorgon är det skola igen, börjar tio över tio så lite sovmorgon blir det iallafall. Kommer bli en tuff vecka, men jag ska klara detta, jag ska!

Kommentarer
Postat av: emma

Oj men tack :D hahaha

2008-09-01 @ 00:21:25
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0