Entrecoté & Vin

Nu har jag kommit hem från middagen med mina kollegor, var inte lika roligt som jag hade förväntat mig. Vi hade bestämt att vi skulle träffas klockan fyra för att äta och umgås. Klockan blev halv fem, fem, halv sex och klockan sex hade inte alla kommit. Då hade vi andra suttit, hungriga och kalla och väntat ett tag. Jag hade tappat humöret helt eftersom jag inte hade kläder för att sitta ute och vänta i tre timmar, hade inte ätit något på hela dagen för att vi just skulle äta ute. Var väldigt less när vi tillslut satt oss ner alla och käkade. Maten var hur god som helst och det super trevligt att prata och umgås. Efter maten börjades dricka rejält kan jag tala om. Eftersom jag ska åka till Stockholm imorgonbitti så ville jag inte dricka så mycket så tog det lugnt. Jag & Andreas bestämde oss vid sådär nio tiden att åka hem. Då var kollegorna våra rejält kanon och lite smått dryga. Men iallfall ska ni ha ett stort tack för en rolig sommar. Nu ska jag plocka ihop allt jag ska ha med mig till storstaden imorgon. Vi hörs imorgon bitti eller när jag kommer hem igen. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0