Förkylning & Feber

Vaknade upp imorse och mådde betydligt bättre, eller bättre och bättre, är fortfarande jätte sjuk, förkyld och ont halsen, även feber men jag är inte alls lika ledsen som jag var igår och det känns bra för jag hade inte orkat en hel dag till med tårar. Karro ringde mig igårkväll, hon var helt förstörd stackarn, och jag var också sjukt ledsen så samtalet handlade om hur ledsna vi var. Hon berätta hur hemskt det hade varit första dagen i skolan och jag berättade hur hemskt det var att lämna Julia. Men vi är starka tjejer som kommer att fixa detta, även om det kommer att bli tufft och jobbigt så måste vi klara detta. Nu har jag suttit hemma i stort sett hela dagen, sagt hejdå till The Americans ( mina grannar ) som åker hem till Usa imorgon, annars har jag tagit det lugnt. Måste verkligen vila upp mig nu inför skolan, orkar inte missa en massa för att man ligger hemma och sover. Imorgon ska jag försöka att ta med mig mamma och åka till Lager 157 och kolla lite. Vill hitta på något nu sista dagarna innan allt drar igång. Om en vecka ska jag, Kjerstin & Christoffer på musikalen Grease i Borlänge, ska bli roligt att få se den, har alltid älskat filmen och älskar allt som har med musikaler att göra, kanske för att jag själv vill göra sånt. Nej nu ska jag ta och vila mig lite, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0