Grease

Dagen började ju med skola, sen träffade jag Rebecca, en gammal kompis till mig och hon skulle tydligen hem till Falun så jag fick sällskap hela vägen dit, vilket var toppen! Väl i Falun så träffade jag Christoffer, Kjerstin och Robin. Vi gick till Café vi tre och myste lite. Steamer och blåbärsmuffin blev det.

Efter fikat åkte vi hem till Robin där han skulle klippa Kjerstins otroligt slitna hår. Efter klippningen som blev väldigt bra så sa vi hejdå till Robin och tog bussen till Borlänge. I Borlänge så åt vi mat på en kinarestaurang, väldigt gott var det och nått så otroligt mätt blev man också.

Klockan sju satt vi på maximteatern och var redo för musikalen att börja. Den höll på i två timmar ungefär, Den var väldigt bra, den får dock ett minus då dom sjöng låtarna på svenska. Dom kunde ha pratat på svenska men sjungit låtarna på engelska. Annars var den väldigt bra, bra sångare och bra skådespelare.

Bloggarna
Jag och min blogg-kollega Christoffer.


Grease

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det var myspys!



Och lycka till med soppdieten nu, du kommer klara det!

2008-08-31 @ 15:56:34
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0