Hejdå!

Hejdå älskade!


Har inte sovit en blund inatt. Är så otroligt förkyld och sjuk att jag inte har kunnat sova. Har heller inte kunnat sova för att Julia skulle åka till USA, så detta var i huvudet på mig hela tiden. Jag låg där på en madrass på hennes golv och sen några timmar senare så är hon snart på andra sidan jordklotet. Till Arlanda åkte vi och det var inget konstigt med det, du skulle checka in ditt bagage och stå där med dina biljetter och allt kändes som vanligt.  Jag ville förstå att du skulle åka men jag kunde inte. Du & jag båda tittade på varandra och ingen av oss förstod vad som händer. Att sedan se dig krama om din familj och tårarna rinner på båda oss, när vi sedan sa hejdå brast mitt hjärta i tusen bitar, jag vet inte om jag förstod vad som hände men jag fattade att det var på riktigt nu, att det var här och nu det där hejdå som vi väntat på skulle ske. Det var så sjukt att se dig gå iväg med dina nya kompisar och bara se dig försvinna bort ibland folket. Din mamma & jag visste inte vad vi skulle göra. Tårarna har runnit ner för kinden på mig och snoret med. Har gråtit från Stockholm och hem.  Har verkligen gråtit hela dagen nu, det är helt sjukt att man gråta så mycket. Har feber, halsfluss och är förkyld till max och är helt slut, men ändå kan jag inte slurta gråta. Jag vet att det inte hjälper att gråta, du kommer inte tillbaka för det, men jag är så ledsen och känner mig så jävla ensam så jag måste få gråta, måste få ut allt det där jag har inom mig, alla känslor och tankar. Men vi ska klara detta. Som jag sa till dig, Vi ses snart!

Jag älskar dig mest av allt på jorden och mycket mer än det. Du & Jag föralltid syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0