Lager 157

Har nyss varit ute och övningskört, blev en tripp till Lager 157 med familjen. Mamma var lite orolig och hade handen på handbromsen hela tiden. Har ju kört en del så är ju rätt van plus att jag körde med automat. har köpt nya jeans, kollegetröja, trosor och nya ballerinaskor. Kan vara bra med lite nytt nu inför hösten. På måndag börjar skolan, ska bli både roligt och tråkigt att börja med allt det vanliga igen. Jag gillar verkligen inte hösten, då allt blir mörkt och kylan börjar komma, då har man ingen lust att gå ut, men det är ganska mysigt att sitta hemma med en varm filt och en kopp varm choklad. Vardagslivet är inget för mig, rutiner och långa måndagar som aldrig tar slut. Ge mig sommar och frihet!
Hoppas dock på att det blir den bra vinter så man kan få åka mycket skidor, ska få nya pjäxor så vill ju använda dom. Måste även köpa nya skidkläder. I vinter ska jag också försöka att ta mig till Julia, runt sprotlovet tror jag det blir, får dock se vad hennes familj säger om det och vad organisationen tycker om det, hoppas det blir av, skulle vara så otroligt roligt att få åka över och se hur hon lever där borta. Kommer då flyga från Stockholm till Chicago och tåg från Chicago till Michigan, antagligen. Börjar att bli friskare nu, känns skönt det, orkar inte vara sjuk och missa en massa i skolan.
Ikväll blir det att ta det lugnt, kanske träffa jennifer och/eller Kjerstin en stund om jag orkar.



Hörs & Störs

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0