Sommarlovet 2008 är nu över.

Sommar


Sista dagen nu på sommarlovet, shit vad fort sommaren har gått, kommer ihåg i början hur jag tänkte att det skulle bli en lång och jobbig sommar som aldrig skulle ta slut, men så vart det inte. Jobbat och umgåtts med nära & kära till max är vad jag har gjort. Det är så mycket skriverier om sommaren, man ska ha på sig det och åka dit och göra det, enligt mig så är sommaren en period då man ska umgås med sina nära och bara slappna av och ha semester. Stress ska inte förekomma på sommaren, förutom om man jobbar på mitt jobb. Men annars ta det lugnt och leva livet. Äta god mat och dricka gott. Sommaren är en vilopaus i året.
Idag har jag hjälpt pappa med att rensa lite förrådet och även på vinden. Sedan har jag varit med Jennifer en stund, kollade på Sex and The City the movie, älskar verkligen den filmen. Imorgon börjar vardagen och skolan, känns lite jobbigt nu när tre musiktörerna inte finns längre, men jag ska klara det utan mina kollegor, jag har ju andra vänner som jag älskar & uppskattar otroligt mycket.

Veckan som kommer då, jag det enda jag vet just nu är att Jag, Christoffer & Kjerstin ska på Grease i Borlänge och så ska jag gå på Mamma Mia the movie igen, måste se den igen. Älskar den filmen mest av allt. Det var allt för nu, ta hand om er.

Imorgon är en ny dag, en dag full med nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: calvin

Oh vad roligt! Villket datum? :)

kram

2008-08-25 @ 21:39:27
URL: http://calvinbozic.blogg.se/
Postat av: Christoffer, da man!

Du kan vara nya blondinbella! ;)

2008-08-26 @ 18:40:08
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0