Svenska ungdomar campar.

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev av mig. Jag kan börja med att berätta att det har hänt så otroligt mycket sen sist att jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Sommaren har verkligen gått fort, har jobbat så otroligt mycket, det är roligt men väldigt jobbigt och tidskrävande, och för att ha tid med annat än bara jobb får man ta det efter jobbet och detta blir efter klockan 24.00 på kvällen, men detta har dock inte varit något förhinder. Det har varit mycket festande och skojj från min sida fast jag har jobbat. Har träffat så otroligt mycket nya människor under sommaren. Personalfesten på Skutan som slutade på baren som slutade med efterfest hos mig klockan fem.  Sen Lucky såklart med sällskap från min nyfunne vän Jon. Sen efterfesten hemma os mig med besök från Karlskoga. Och nu sist den bästa helgen på sommarlovet.
Tierp och Norge. Efter jobbet träffade vi vår nya norska älskling T.R som vi spenderade kvällen med på stranden, på stranden träffade vi även några killar från Tierp som vi satt och sjöng med. Kul kväll!
Under nästa dag på jobbet så pratar jag med Tierpskillarna och bestämer att vi ska ses även denna kväll, Jag slutar jobba klockan åtta och sätter mig då och umgås med T.R en stund tills vi träffar Emil och gänget och hänger med dom till deras husvagn på lite party. Efter några timmar där så drar vi ner till stranden där festen fortsätter till småtimmarna. Kvällen slutade på ett annorlunda sätt kan jag säga. Dock inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men sjukt rolig helg men våra nya kompisar, det är bara ett år kvar tills vi alla ses igen och då jävlar smäller det på Leksands Camping.

XOXO Sofia Carlsson

T.R, Sofia, Emil, Julia & Evelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0