Tack!

Idag har vi haft överraskningsfika på jobbet. Vi skulle överraska Elisabeth & Etem med tårta men E hade tydligen redan listat ut att vi skulle komma, men E blev överraskad. Tårta och Kaffe blev det iallafall. Det var så roligt att sitta ner allihopa och bara umgås och snacka. Kommer att sakna alla kollegorna, vissa mer och andra mindre. Men en otroligt rolig sommar med mycket jobb och svett, men värt det till varje pris. En stor erfarenhet har man fått med sig och det är bra.

Restaurang Orsandsbadens personal 2008:

  • Elisabeth
  • Etem
  • Håkan
  • Serdan
  • Fia
  • Narcis
  • Jennifer
  • Cattha
  • Hellmer
  • Stig
  • Mona
  • Vivian
  • Marie
  • Jonas (forsberg) 
  • Och såklart Jag SOFIA :D

    Och Kiosk och butikspersonalen:
  • Julia
  • Andreas
  • Emelie
  • Petra
    Jag hoppas jag inte har glömt någon, påminn mig då.

Tårtan vi hade köpt.

Cheferna:  Etem & Elisabeth

Jennifer & Narcis

Chefen och den bästa anställda de haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0