Tiden håller på att rinna ut.

Min tid med dig håller på att rinna ut, du åker om mindre än tre veckor. Min saknad av dig kommer vara enorm. Jag kommer att känna mig så ensam utan dig. Du ska flytta till andra sidan jorden och bo där ett år, lämna det normala bakom dig. Packa din väska och åka ifrån oss, dina bästa vänner och din familj, din tryggghet och din vardag. Du är modig som vågar göra detta. Det kommer att testa oss, hur stark våran vänskap igentligen är. Jag kommer alltid att älska dig Julia, det spelar ingen roll vad som händer, det du och jag har går inte att förklara i ord. Jag älskar dig så mycket som det finns sandkorn på jorden och inte nog med det. Vi ska klara detta och bevisa hur jävla starka vi är och vad vi kan göra. När du sedan kommer tillbaka så ska vi leva livet som aldrig förr. 2009 kommer vara helt jävla underbart. året vi fyller 18, vi ska campa, vi ska på pride och allt annat vi ska göra. Ska överleva detta med styrkan som min andra hälft. Ska göra så mycket som jag kan nu när du är borta för att fördriva tiden, och om jag får så ska jag komma och hälsa på dig älskling. Annars ses vi om ett år. Kan dock bara inte fatta att vi, du och jag, Julia & Sofia ska vara ifrån varandra i ett år? det finns liksom inte. Men vi kommer klara det!

Julia Trum, min syster, min andra hälft, jag kommer alltid att älska och stötta dig i allt.
Du och jag älskade <3
Julia Trum <3

Kommentarer
Postat av: Haakon

jag kan inte förklara, det är så tomt just nu, jag känner mig som ett stort svart hål.. jag älskar dig så otroligt mycket, vet inte hur jag ska klara mig utan dig! jag behöver dig vid min sida hela tiden, veta att jag kan ringa dig när jag vill, veta att det alltid alltid finns nån jag kan vara med, komma hem till, följa med på grejer! alltid .. det är inte vänskap, det är något så mycket starkare! <3

2008-08-07 @ 00:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0