The voice 2008

Hej allihopa, är nu hemma från storstan. Det har varit otroligt roligt och spännande. Dagen började med att vi gick på tåget klockan tio i nio. Fick världens gamlaste tågvagn. Men vi satt oss ner och åkte, under resans tid fick vi byta platser en gång. Vi hade inte satt oss på våra platser för vi trodde att vi skulle få sitta utspritt men så var det tydligen inte. När vi kom fram till Stockholm var det att lämna väskorna på centralen och sen gick vi till donken och tog n¨got snabbt att äta. Klockan halv ett så träffade jag den efterlängtade Erika, så sjukt söt var hon. Jag visste inte riktigt vad jag hade förväntat mig men det var absolut positivt, även hennes kompis Carro var med. Väldigt roligt och pratsam. Sen gjorde vi stan och gick och handlade en massa saker. Kollade in the Voice området, kan säga direkt att det var sjukt mycket folk. FÖR MYCKET FOLK. Efter en lång dag på stan så var det dags att ge sig av mot Bromma och hotellet. Ja då var det tid för att säga hejdå till Erika och Carro för dom skulle hem. Jag ville inte säga hejdå. Hon var den sötaste jag sett, sån otrolig charm och ett leende som fick mitt hjärta att hoppa. Men vi kramade om varandra och tittade varann i ögonen och våra läppar möttes, det var något sjukt med den kyssen. Jag kan inte säga vad men fan godare läppar har jag aldrig smakat. jag vet jag är pinsam som skriver så här men jag måste bara få ur mig det någonstans. Sen bar det av ut mot hotellet, rummet var ganska litet men perfekt för oss. Vi gjorde oss iordning och åkte sedan tillbaka in till stan och började festa! haha. Det var otroligt mycket folk på stan, gick knappast att komma fram på gator och torg. Försökte ta oss in så att vi kunde få bra platser, men detta lyckades vi inte med så vi gick till en park och satte oss och chillade ett tag. Sedan gick vi tillbaka och ställde oss då så att vi kunde se the big screen istället. Där röjjde vi loss som aldrig förr. Adam Tensta, Colby O´donis, Brick & Lace och slutligen Flo-rida. Vi skrek halsarna av oss, så hesa var vi kan jag lova. Efter konserten så drog vi runt och kollade läget runt omkring i Stockholm, käkade lite Mc Donalds och Max. Efter en sjukt lång dag så tog vi tunnelbanan tillbaka till Bromma och somnade runt halv fyra tiden. 
Dagen efter så började vi med hotellfrukost och packa ihop sakerna för att sedan fortsätta dagen på stan med en massa shopping. Vi gick på stan och shoppade ett bra tag och hittade en massa skojj. Sedan käkade vi Thaimat innan tåget gick hem mot Leksand och vårt älskade Dalarna. Det finns mycket som får en att sakna hemma, men det är andra saker som får en att sakna storstan. Tillslut satt vi på tåget, helt slut i ben och fötter från allt gående. Vi satt och pratade igenom allt som hänt under helgen och vad som kommer hända här näst. Tack för en otrorligt rolig resa.

Sofia, Julia, Frida & Andreas The Voice 08


Carro, jag & Erika

Leksing tills jag dör!

Me and Frida

Jag & Andreas

Julia & Jag

Kommentarer
Postat av: erika

babe <333333

2008-08-20 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0