Tårar & Sorg

Det är vi!

Igår så var jag, Julia & Frida på filmen Mamma Mia som var den bästa film jag sett! Så sjukt underbar, den gjorde mig så otroligt lycklig. Efter bion så bestämde vi oss för att sova ute i min gäststuga, mysigt mysigt. Där låg vi och lyssnade på ABBA och grät som aldrig förr. Det slog oss alla att det snart var slut. Snart åker Julia och vardagen för oss hemma börjar. Vi låg alla tre och grät i varandras famnar och bara lät alla känslor komma ut. Det behövdes.

Idag har det inte heller varit lätt, suttit och fikat med brudarna idag och sagt hejdå till Karro som åker på Lördag. Blev ett gråtkalas kan jag lova. Har inga tårar kvar nu. Men det är inte Hejdå, det är ses snart. Jag mår så otroligt dåligt nu, jag har så ont i magen och i kroppen, hjärtat klappar så fort och hårt att jag orkar inte mer nu. Tårarna rinner och ögonen svider. Jag orkar inte gråta mer men det slutar inte. Jag vill inte mer nu. Har ingen ork kvar nu...ser knappt vad jag skriver för att tårarna bara rinner för kinden. Det kommer bli det svåraste i mitt liv att stå där på Arlanda och se Julia gå därifrån och vinka. Jag kommer att bryta ihop, jag kommer att gråta tills jag svimmar, mina ögon kommer att vara rödsprängda som jordgubbar. Jag kommer att snora ner allt i min väg. Jag vet inte vad jag ska skriva längre, har inga fler ord.
Är så sjukt ledsen och deppig nu att jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Vill bara ha Julia & Karro här i min famn och bara krama om dom och gråta med dom. Jag älskar dom så otroligt mycket att ord inte kan beskriva min kärlek till dom.
Jag Älskar er!


Kommentarer
Postat av: madeleine

<3<3

2008-08-14 @ 20:39:32
URL: http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0