You Make me feel good.

Igår var en ganska rolig och intressant dag, började med första skoldagen, pratade om scheman & fick våra skåp. Efter skolan blev det fika på Siljan med Andréa, Jennifer & Jeanette. Efter fikan så bestämde vi oss för att åka till Borlänge och shoppa lite. Klockan tre tog vi bussen till Borlänge. Köpte nya skor, sjal, en skjortklänning, en svart fodralklänning & ett fotoalbum som jag ska sätta in alla bilder. Har beställt 100 bilder som jag haft på datorn, som jag nu kan sätta in i ett album och bara titta på när man har lust. Idag har jag varit i skolan en stund, då vi lekte lekar med ettorna och käkade korv, seriös skolstart vi har. På fredag ska jag ta min andra spruta mot livmoderhalscanser, gillar inte att ta sprutor men denna sprutan vill jag ta.

Det är en person som finns i mina tankar hela tiden, denna person betyder otroligt mycket för mig. Jag hoppas att vi ses snart igen sötaste. Bodde jag i din stad så skulle jag göra dig till min. Ditt leende säger allt.  Du är en sjjukt underbar människa. My dream is to be with you.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0