Wednesday.

På något sätt är det lite jobbigt att det är så segt i början utav terminen, idag var jag i skolan från åtta till klockan tio och under tiden gjorde vi absolut ingenting, gick igenom lite små saker. Känns som om tvåan kommer att gå sjukt fort, vi har snart APU och typ några veckor efter det så är det typ jul. Tiden skrämmer mig lite ibland, men det är väl bara att leva med det. på tal om APU så har jag absolut ingen aning om vart jag vill ha min APU, kanske på typ HM eller Åhlens, vägrar att vara på Hemköp eller liknande. Har idag varit och köpt mig en skype-telefon, så att jag kan ringa Julia & Karro gratis, känns skönt att veta att pappa inte behöver döda mig, men om dom kunde logga in på skype någon gång så att jag kan ringa dom.

Imorgon är det skola som gäller, börjar med svenska, har någon konstig ny lärare i det, vi får väl se hur det går. Slutar tjugo över elva enligt schema. Efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på, det känns så onödigt att äns gå dit, men man måste ju.

På fredag är det Grease som gäller, är parken också men drar inte dit. Känner inte för det, plus att det bara är små fjortisungar som springer runt där nu. Jävla 93:or & 94:or håll er till BRANDMANNEN!

Ska försöka ta mig ner till Stockholm snart också, vill gå och kolla på High School musical on ice, får se vad Andréa & Jeanette säger, och så ska jag träffa min babe, och denna gången bara du & jag, LÄNGE!

Det var allt för nu, njut av livet och var glad!


Kommentarer
Postat av: Calvin

Hej igen!



Va kul! så klart att jag minns :D har det blivit någon musikal deltagande för din del? kram

2008-08-28 @ 02:30:50
URL: http://calvinbozic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0