JAG ÄR LEKSING TILLS JAG DÖR!

Nu är julen verkliren här, sitter och lyssnar på jullåtar och då kommer julkänslorna verkligen fram, minnen kommer tillbaka och man bara sugs med i låtarna och bara njuter, iallafall jag.

Igår var en lång och intensiv dag för mig, men tänkte berätta hur den var och vad jag gjorde.
Jag vaknade klockan sex, skulle vara i kyrkan kvart över sju, lucian började klockan åtta och vi skulle ha uppsjungning innan dess. Lucian gick jätte bra och det lät jätte bra. Efter lucian så gick jag till klassen där vi fikade och hade julmys. Efter fikat hade vi lektion en timme, näthandel var det på schemat, slutade ungerfär vid elva tiden gick då hem och packade ihop alla mina saker som jag skulle ha med mig till simhallen. Jag och sandra skulle mötas vid simhallen vid ett för att vara duktiga och simma lite grann. Vi simmade och hade super skojj, kände mig lite som Lars Frölander i vattnet hahha.

Efter simningen så gjorde vi oss iordning och gjorde oss skit snygga eftersom vi skulle käka middag ute, sen dra till Martina och sen gå på hockey.

Middag åt vi på siljan, blev räkmacka för mig och köttbullsmacka för Sandra, efter middagen så åkte vi hem till Sandra en stund och lämnade hennes saker, sen drog vi till Martina på försnack. Ett gäng brudar som snackar hockey, kan inte bli bättre. Klockan sex gick vi till arenan där vi totalägde klacken, Emil sa till och med att vi var duktiga och då är det jävligt bra. En rolig match med undrebara människor, tråkigt nog slutade matchen med 3-1 till AIK, fan ta dom jävlarna.



Sandra & Jag, JAG ÄR LEKSING TILLS JAG DÖR!


Sandra, Jag & Jannicke


Vi är leksands fans allihopa!



Efter hockeyn drog jag hem till Martina och satt där en stund och chillade, vid elva tiden drog jag hem då mamma var orolig att jag skulle bli nerslagen och för att vi skulle upp tidigt på lördagen.

Tack tjejer för en super kväll!

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0