En heldag med familjen.

Imorse åkte hela familjen först till Falun, där vi gick och julhandlade, hittade en skit nygg klocka som jag ska få i julklapp. Köpte också denna snygga mugg/termos perfekt att ha med sig i skidbacken eller i skolan. 79 kr på Åhlens.



Efter några timmar i Falun så åkte vi vidare mot Borlänge där vi köpte en massa julklappar, jag hade redan köpt alla mina så jag hjälpte min lillasyster att handla. Hittade också en pyjamas som jag ska få i julklapp, tyvärr så vet jag alla mina julklappar men jag tycker det är skönt att veta att man får saker som man gillar, som tex min klockan, den skulle mamma och pappa inte kunnat köpt om inte jag hade väljt en. Bytte också mina leggins på JC då som spruckit, jag köpte dom för två veckor sen och dom borde hålla lite längre så ett par nya fick jag, var riktigt snällt av dom. Hade också 50 kr på ett presentkort på Åhlens så köpte mig en svart ögonskugga, kan vara snyggt till alla mina nya kläder.

Det sista vi skulle göra var att jag skulle visa mamma mina Uggs som jag så gärna ville ha, så vi går in och vad ser vi inte? 50 % på allt i butiken och där stod mina uggs på en av hyllorna? fattar ni? helt jävla underbart så det finns inte, jag skulle gå in i butiken, var villig att betala 1000 kronor för dom och nu var det halva priset? såklart att jag köpte dom, jag vart nog den lyckligaste tjejen på hela kupolen. En super rolig dag med familjen har det varit, skönt att vara med familjen ibland och ibland hatar man dom, men så där är det.

Här är dom, mina underbara uggs.



Imorgon ska jag kolla på Idol finalen som går i repris, Kevin vann ju och det var bra tycker jag men Alice var minst lika bra kan jag tycka. Det blir iallafall tvåan som blir kändast i slutändan ändå så. Imorgon är det också terminens sista friskis då de ska ha ett julpass, ser fram emot detta.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: malin

din blogg blev riktigt fin sofia =)

2008-12-13 @ 20:46:01
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: malin

vilka mysiga tojjor =) ser jätte härliga ut!

2008-12-18 @ 20:23:48
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0