En "vit" jul?

Tjenare!

Dagen började med samhällskunskap där vi diskuterade alkohol på julafton, där vi har en lärare som är kristdemokrat och nykterist, ni kan ju tänka ut själva hur hon stod i frågan. Alla elverna sa att det är okej om de vuxna tar ett glas vin och någon öl på julafton, det är ju trotsallt julafton och det är ingen större grej men våran lärare tyckte att det var jätte fel och blev typ förbannad på alla elever. En riktigt rolig och intensiv lektion var det.

Efter det hade vi engelska, fick tillbaka våra låtsas nationella som vi gjorde, fick VG på dom, och fick VG+ på min uppsatts om en film vi hade sett, men jag ska ha ett MVG i engelska A annars kan jag lika gärna hoppas av skolan, haha nejdå men jag vill verkligen ha MVG.

Efter det hade vi håltimme i tre timmar då jag, Sandra & Anna gick pch fikade, en riktigt rolif fika blev det då Sandra pillade in ett vinbär i näsan och sen nös ut det på golvet, det var sjukt roligt.

Hade dagens sista lektion från tre till fyra, sen dess har jag suttit hemma och skrivit min uppsatts om HBT-personer som jag ska redovisa för  "nykteristen" imorgon, får väl se hur hon ställer sig i den frågan, vad jag vet vill hon inte att homosexuella ska få adoptera för att det blir synd om barnen. Ni förstår säkert, önska mig lycka till!

Slutar runt två-tiden efter det blir det nog att bara ta det lugnt hemma, plocka iordning lite inför jul osv, nörda framför datorn och spela julmusik på högsta volym. Måste också föra över pengar till mitt konto så att jag har tills på fredag då det blir parken med brudarna, kommer nog bli en höjdar kväll utan dess like. Favorit i repris.

Just det! tittade på blondinbellas program idag som går på tv400, jag gillar blondinbella men sättet hon pratar får en att ta henne så oseriöst, men roligt att hon har fått ett litet TV-program om sig själv.

Nu ska jag ringa min vännina på andra sidan jordklotet, ni får ha det så bra, godnatt & sov så gott!

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Lycka till på din redovisning ;)

Synd att det är studenfest på baren så jag ska dit, annars hade jag gärna hängt på er till parken ;)

Jag hade velat se blondinbellas program jag med... men tyvärr så har vi inte tv400... kanske programet går att se på webben sen :)

Kram kram

2008-12-15 @ 23:00:30
URL: http://toxicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0