Livet med dig.

Idag fick jag min julklapp från Julia, ett par super snygga trosor från Victorias Secret, fick också en parfym och ett läppglans också från VS. Hon hade också skrivit ett brev till mig, började såklart gråta nät jag läste det, blev helt plötsligt så känslosam, fick också en stor bild på henne, en skit snygg bild på min bäste vän.

Jag pratade med henne i en och en halv timme igår, ju längre vi pratar så inser vi hur mycket vi älskar varandra och hur mycket vi betyder för varandra. Snart är hon hemma, det är fem månader kvar och det kommer att gå så himla fort. Sommaren 2009 kommer att slå allt, vi kommer att ha så himla roligt, jag ska hinna med att göra så mycket jag kan då det är mitt sista sommarlov, jag ska verkligen ta vara på tiden jag har kvar innan "livet! börjar.



Igår så pratade jag och Julia om hur vi tror att framtiden kommer att se ut för oss, och det vi kom fram till var att  det finns ingen framtid om det inte är jag och hon. Vi ska leva ihop, jobba ihop och vara tillsammans. Julia ska hunduppfödning typ, ha hundslädes sak uppe i norrland på vintern, ha runt en 30 st draghundar, och jag ska ha en krogshow på en restaurang på någon stor skidort där vi båda bor i ett stort timmer hus med en stor öppen spis och renplädar.
Vi kommer typ ha "classic ren week" haha och på sommrarna kommer vi att bo neråt på kusten och ha en strandvilla och bara ha det skönt. Jag tycker det låter som en ganska bra plan jag?


Hundspann för Julia (Bilden är lånad av svt.se)


Krogshow för mig (Bilden är lånad av media.hd.se)

Ikväll blir det ganska lugnt, ska bara sitta och göra ingenting, ibland är det väldigt skönt att bara slappna av och inte känna någon som helst stress. En lugn tisdag för mig.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Julia Trum

Haha, classic ren week in my heart! Jag ser ingen framtid utan dig, jag ser min framtid med dig, och vara famlijer! Vi & vara familjer! for du kommer alltid ga i forsta hand.



Du ar min absolut basta vann, min syster och mitt allt! Utan dig vill jag inte leva, utan dig ser allt morkt ut!

ALSKAR vara framtids planer, I cant wait!

<3

2008-12-16 @ 17:44:41
URL: http://jtrum-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0