Lördag

Idag kände jag mig mycket bättre, så det blev en lite sväng till Borlänge med familjen. Hittade såklart en massa, jag har blivit en shopoholic, handlar jämt men jag älskar att handla nya saker, en sån underbar känsla att komma hem med en massa nya fräscha saker. Handlade nog för runt 1000 kr och lite till denna dag men vadå pengar är till för att spenderas



Kvällen spenderades framför TVn då vi kollade på Körslaget och på andra avsnittet utav SVTs nya miniserie Selma, som jag själv tycker var ganska bra, ett minus då det handlade väldigt mycket om hennes tycke för kvinnor och lite för lite om henne som författarinna men den får 3/5 partydrinkar.

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0