Lördagen den 29:e November

Vaknade vid elvatiden, låg i sängen och tänkte tillbaka på gårdagen och kollade igenom kameran. Tänk vad underbart det kan vara att kolla på bilder, efter det så blev dte frukost och sedan gjorde jag mig iordning. Vid tolvtiden kom Sara & Roland med barnen. Sedan käkade vi lunch och efter det gick vi och kollade på julmarknaden en stund, när vi kom hem efter det blev det fika och massa mys.

Av Sara och Rolle fick jag personlig styling på Vero Moda och även pengar av mina gudföräldrar så att jag kan handla en massa när jag väl är på stylingen, en jätte bra present som jag uppskattar.

På kvällen blev det en massa mat och vi avslutade med världens godaste tårta.


Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0