Måndag

Idag har jag varit och åkt skidor i Granberget hela dagen, åkte dit på förmiddagen när solen sken ute. Det var jag, Nandini och Linnéa, när vi kom dit så var Ellen där, hon väntade på Mårten som var väldigt seg, så Ellen åkte med oss ett tag. Det slutade med att Mårten typ dissade Ellen hela dagen så hon åkte med mig istället. Roligt hade vi iallafall.


Ingen Granberget utan pommes.


Solen sken hela dagen och det var ganska så kallt, men backen var super bra dock gillar jag inte Granberget alls då man åkt där sen man var 4 år. Det är tyvärr så få backar så det blir ganska tråkigt efter ett tag, men skönt att vara ute en stund iallafall.


Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0