Min födelsedag!

Förlåt! har inte haft tid att skriva men nu tänkte jag att jag skulle berätta hur jag hade det på min födelsedag.

Dagen började med att jag blev väckt av kjerstin vid sjutiden, sedan somnade jag om i tio minuter och sen kom familjen in och firade mig. Fick en massa fina presenter, en svart datorväska, escadas nyaste parfym, incredible me, fick också tillhörande tvål och lotion. Fick nya leggins, en nagelfil och pengar som jag ska spendera till helgen. fick också min skidjacka som vi köpte när vi var på västkusten. Efter frukost på sängen så somnade jag om och sov till halv elva, jag kände mig inte riktig frisk ännu så tog ledigt från lektionen som vi hade den dagen. Sedan blev det en slappardag hemma och vid tvåtiden så tog jag mig ett varmt bad och gjorde mig iordning inför kvällen.

Sandra kom till mig vid halvfyra och då gick vi till Jennifer som ville säga grattis och ge mig en present, efter det gick vi till Stefan där Sandra skulle hämta lite saker. Klockan fem var det dags att sätta sig på tåget och åka till Rättvik. Vid halvsex kom vi till Josefin där hon och Maria mötte oss i dörren med tomtebloss, super mysigt!

Klockan sex så gjorde vi iordning maten, tacos blev det och det var super gott. Vi som var hos Josefin var: Jag, Sandra, Maria, Josefin, Lina, Alexandra, Anna & Rebecka

Efter maten blev det tårta, Maria & Josefin hade bakat en jätte god tårta till mig och Sandra. efter tårtan så spelade vi en massa spel och hade allmänt trevligt. Vid tiotiden så bar det av till parken där vi hade jätte roligt, träffade en massa roligt folk som man inte träffat på ett tag. Jag hade verkligen jätte roligt på parken, dansade som aldrig förr och jag kan lova att svetten rann.

kvällen slutade med att Sandras mamma hämtade oss utanför parken vid ett och därefter åkte vi hem till jimmy där Sandra & han skulle av, sedan åkte vi mot Leksand men då hittade vi två hemlösa hundar på vägen som vi var tvungna att hjälpa så vi ringde polisen som efter en timme kontaktade ägarna som visade sig att de bodde i Tällberg så då åkte vi dit och lämnade av dom. Istället för att ha kommit hem vid halv två kom jag hem vid tre.

En enormt lyckad kväll med nära och kära, den bästa födelsedagen någonsin!


Jag & Sandra


Lina & Jag


Sen blev det dags för Josefins och Marias goda tårta


Sandra, Jag & Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0