Parken

Fredagen blev verkligen lyckad. Det började med att vi hade julavslutning i kyrkan efter det gick vi till klassrummet där vi lekte en lek som bestod utav att man skulle rullar en tärning och sedan få en massa paket, det var fakiskt väldigt roligt.
Efter leken så sa vi alla god jul och önskade varandra ett gott nytt år, jag och Anna gick och jord elite ärenden på noret och avslutade med en lunch på Lucky House där även Fredrik, Ludvig och Norling var och åt.


En del utav HP2B som var med.

Vid sextiden så gick jag ner till Ellen där vi skulle ha våran förfest, det var jag, Ellen, Sandra, Frida, Märta, Filippa & Mårten. Mycket skratt och prat blev det innan vi gick ner till tågstationen och tog tåget till Rättvik & Parken.






Väl inne på parken träffade vi en massa gamla vänner och bekanta och detta är alltid lika roligt. Denna gången var det en mycket bättre Dj än vad det var sist. bra låtar och mycket olika slags musik vilket gör det hela mycket roligare. Vid ett kom pappa och hämta mig & Anna och somnade runt halv två.

En väldigt spännande och rolig kväll med mycket sång och skratt.

Tack tjejer!


Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

Partypinglan är på G! =)

2008-12-22 @ 02:23:06
URL: http://toxicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0