Partypinglan är på G

Nu äntligen har jag fått min nya design här på bloggen, visst vart den fin? Micaela har lagt ner mycket jobb på den och jag tackar henne enormt mycket för att hon har gjort den åt mig. Den blev precis som ja ville ha den och lite vättre.
Vad tycker ni?  Iallafall ett STORT TACK ska hon ha! Kolla gärna in på hennes fina blogg.
Micaelas blogg hittar ni här: Micaelas blogg

Igår var det Lucia med musikskolan, det gick väldigt bra då jag hade så enormt ont i halsen, kunde inte heller låtarna helt utantill men det gick bra ändå. Vi var tio stycken (tror jag) ett kort men vackert luciatåg.


Jag & Jeanette


Hela Luciatåget och vår sångcoach Kristina


Idag hade vi luciaövning med skolans kör i fyra timmar och klockan sju imorgon bitti så ska vi befinna oss i kyrkan då det stora luciatåget ska visa sig. Klockan åtta börjar det för alla elever på gymnasiet. Efter det ska jag träffa Johan en stund, och klockan halvtvå ska jag och Sandra till simhallen och simma efter det ska vi sola lite.

Efter det blir det försnack hos Martina innan hockeyn och klockan sju så smäller det! Leksand möter det fruktade AIK, det kan gå hur som helst, det ska komma 12 bussar med huliganer och fans från AIK, men Dalarnas poliser har laddat inför detta och det kommer att finnas ca 60 poliser på arenan så det kommer nog gå bra.

På lördag ska jag med familjen min och julhandla i Borlänge och Falun.

Ni får ha en fortsatt trevlig Torsdag, det ska iallafall jag ha, Godnatt

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0