Redovisning - Globalhandel

God morgon, nyss haft redovisning, jag har alltid varit jätte bra på att redovisa men idag så gick det inte alls bra. Tappade bort mig helt i början med räddade det ganska snyggt. Våra lärare fick tårar i ögonen då vi hade varit så duktiga. Själv är jag jätte missnöjd med redovisningen. Dom sa att vi skulle få MVG men fan känns inte alls som det. Åh hatar när det går dåligt, blir så arg på mig själv. FAAAAAN!

Nu har vi håltimme till klockan tolv, efter det blir det svenska, samhällskunskap & Småföretagnade. Slutar klockan fyra idag. Sitter här och är redan trött, somnade vid ett då jag låg och läste mina papper inför redovisningen och vaknade klockan sex för att hinna med allt som jag skulle göra på morgonen. Ikväll ska jag på friskis ocskå, när jag slutar lär jag ta mig en powernap så jag orkar med kvällen.

Ha en bra Tisdag!

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Micaela

Det var så lite så :D

Och angående Om Mig-texten så tar det ett tag innan ändringarna kommer fram av någon konstig anledning, men nu verkar det iaf ha ändrats :D

2008-12-11 @ 22:25:13
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0