Sång & Hockey

Dagen började med en körövning i orkestersalen på musikskolan vid tio tiden då vi övade inför lucia på fredag. Klockan tolv blev det lunch efter det så hade jag Globaliseringsarbete i en och en halv timme. Slutade sedan klockan två.
 
Sen följde jag med Jennifer och handla, efter det köpte vi pizza och satt och svulla oss. Klockan fem hade jag körövning med musikskolans kör så var där och sjönt till klockan sex. Efter det gick jag hem med alla pärmar och sedan bar det av mot arenan då Leksand mötte Huddinge. På hockeyn stod jag med Jannicke & Martina, ska även dit på Fredag då Leksand möter AIK och då kommer det bli ett jävla liv, 6 bussar med stockholmare ska det komma och hela dalarnas polisstyrka sätts in. Innan matchen ska jag och Sandra sola lite, sedan blir det försnack hos Martina och sen blir det hockey för fulla muggar.

Imorgon har jag redovisning, global handel handlar det om, inte alls så roligt men det måste göras så nu ska jag sätta mig i sängen och läsa igenom alt jag ska säga. Imorgon ska jag också börja skriva mitt arbete om homosexuella som jag skulle redovisat imorgon men har inte hunnit med det, så ska kolla om jag kan få göra det på måndag istället. Efter skolan blir det friskis, måste ju ut och röra på fläsket.

Nej nu är det dags att läsa lite och sedan gå och lägga sig så man är pigg och fräsch imorgonbitti.

Puss & Kram

Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0