Söndag

Idag tog jag på mig en massa kläder satte ipodlurarna i öronen och tog mig en långpromenad ute i solen. Det var kallt men väldigt uppfriskande och skönt. Jag gick ner till orsanbaden ( mitt gamla jobb ) satte mig nere på bryggan och tittade ut mot vattnet som nu var is, solnedgång och blå himmel, det var super vackert att se. Jag satt där ett tag och bara mindes tillbaka på sommaren och hösten som varit, vad jag har gjort unde året och vilka människor jag har träffat. Tog även några vackra bilder.




Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad härligt med en promenad i friska luften! Det hade jag behövet, jag har bara suttit inne hela dan och häckat...

2008-12-28 @ 23:06:08
URL: http://toxicid.blogg.se/
Postat av: erika

tack, det värmer. du betyder väldigt, väldigt mycket för mig. och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

men du vet; en dag. <3

2008-12-29 @ 22:10:39
URL: http://sebastiankrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0