Söndag

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, jag och min lillasyster var på julmusikalen "Granen" där min kompisar Jenaette & Andréa var med i. En super bra show med mycket bra sång och dans.



Sitter nu framför TV´n och datorn, kollar på den svenska filmen Heartbreak Hotel, en himla bra film som jag verkligen älskar, man skrattar och gråter på samma gång. Har ett citat från filmen som jag verkligen älskar. "Jag som trodde att vi skulle gå och strö ut kondomer, men här går vi fan hem med fulla paket". Klockrent är ordet.



Imorgon blir det att handla lite på noret med min lillasyster, kanske bjuda henne på fika eller något. På tisdag ska vi klä julgranen och göra julgodis. Måste verkligen komma in i julkänslan snart, hade den ett tag men nu har den försvunnit tyvärr.

Godnatt på er och sov så gott.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: madde

älskar Heartbreak Hotel! :D

2008-12-22 @ 00:03:14
URL: http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0