Torsdag den 18:e December

Idag hade gymnasiet volleybolltunering, dock var jag inte med, jag är alldeles för dålig men nästa år ska jag vara med och då jävlar ska vi äga. Slutade runt ett, gick då hem, Anna hängde med mig hem en stund då Sandra var och simmade, Anna gick vid två då gick jag och tog en "powernap" till klockan halv fem, blev verkligen en lång powernap kan man säga. Nu sitter jag här och kollar runt på nätet och lyssnar på Gyllene Tider, jag vet att det är jul men jag har lyssnat sönder alla jullåtar så då kände jag för lite sommarmusik.

Idag fick vi vårat guitarr hero 3, men vi kan inte spela det förräns vi köpt vårt wii, men vi ska vänta tills efter jul då dom kanske sänker priserna lite. Under tiden ska jag få låna Hannas ps2 så då har jag ju något att göra tills dess.

Vill så jätte gärna ha en hund, en liten gosig hund som man bara kan mysa med och jag tror jag har hittat en, eller har hittat två raser men dom är väldigt lika varandra.


Detta är en NorwichTerrier blir nog denna.



Eller denna söta Irish Glen of Imaal Terrier


Men har inte kommit på något namn ännu, men det är ju ett tag kvar men om ni har några ideér så skriv en kommentar.

Imorgon är det julavslutning, ska vara i kyrkan till tio tror jag, ska sjunga med kören så måste kolla upp det där, vi hade övning idag men jag orkade verkligen inte gå på den. Efter skolan ska jag nog hem och fixa mig inför kvällen, för då blir det förfest hos Ellen och sen drar vi till parken och dansar loss.

På lördag ska vi har storstädning hemma inför julen, jag städade dock mitt rum igår men det hinner väl bli stökigt tills på lördag igen så. På kvällen ska jag hem till Kjerstin & Hanna och hämta PS3 och säga hejdå till dom eftersom dom åker till Island på söndag.

På söndagen ska jag och min lillasyster på Jeanettes julshow som är i sveasalen, kommer säkert att bli jätte bra, och sen är det snart julafton. På lovet vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska nog åka på mellansdags rean dock hatar jag mycket folk och trängsel men om man kan fynda något så kan det vara värt det. Den femte ska vi ha myskväll hemma här då familjen är i Uppsala, den 6:e januari ska jag åka och pierca mig tror jag.

Ni får ha en trevlig Torsdagskväll!

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hehe jag var lika trött jag så jag var inte heller där, men allting börjar 10.15 i kyrkan så jag tror att vi ska vara där tidigast vid 9.00 :)

2008-12-18 @ 19:58:21
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: malin

fyfan vad söta hundar!! jag älskar hundar, dom är så söta, iaf dom flesta =) jag har ju hund själv också som heter charlie. han är ganska lik en chefer.. men vet inte rasen på han riktigt =)

2008-12-18 @ 20:22:08
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: malin

hmm jadu.. det blir väl att umgås med familjen o min älskling o kanske jobba lite grann (a) själv då?<3<3<3

2008-12-18 @ 21:13:48
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: malin

just ja.. det lär jag spara pengar till också =) wiihooo!!! :D

2008-12-18 @ 21:28:18
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilken gosig hund :)

2008-12-21 @ 09:25:08
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0