Tummen upp & Tummen ner

Nu har jag blivit sådär dålig på att skriva igen, men jag skriver ju mest för min egen skull och mina läsare som är väldigt få tror jag vet nog detta. Jag skriver för att få skriva av mig lite och händer det inget så har jag ju inget att skriva om, men jag tänkte att jag skulle ta och börja med en ny grej och det är Tummen upp och tummen ner, där jag skriver om saker som jag inte gillar och inte gillar, lite roligt att göra något annorlunda.

Min blogg är ingen modeblogg, ingen blogg med en massa konstigheter utan bara en enkel blogg om en vanlig tjejs li, där jag kan ha lite mode om jag känner för det eller tummen upp liknande saker om jag vill det. Jag skriver det jag känner för. tänkte också börja skriva om några egenskaper jag har osv, lite mer om det senare.

Dagens Tummen upp är:

Markus Fagvervall, han slog igenom i Idol och tog hem hela skiten 2006 och var då en av Sveriges största kändis men när hela idol cirkusen hade lagt sig så blev det inte så mycket utav Markus, blev bara en massa skit för honom, skivbolaget och han kom inte överrens och Markus tappade allt ett tag, men nu år 2008 gör han en enorm comeback och är med i tv4`s nya sattsning "stjärnor på is" där han tävlar med Johanna Götesson och som jag trodde hela tiden så tog dom tittarna med storm och vann allting. Äntligen är han tillbaka, vår kung, vår älskade Markus Fagervall.



Dagens Tummen ner är:

paparazzis, dem får aldrig nog, de ska bara ha mer och mer hela tiden. Jag förstår inte hur kändisarna står ut med dessa förjävliga människor som måste inkräkta på deras liv dygnet runt. Jag kollade på Britney Spears dokumentär film igårkväll, och det var något helt sjuk hur dessa paparazzis kan vara mot kändisar. Det är inte så konstigt att kändisarna kollapsar och gör fel saker, det är en enormt stor press på dem, så de orkar helt enkelt inte med det. Nej paparazzis gillar vi inte, usch usch usch, bättre jobb kan ni hitta.




Det var allt jag hade att säga ikväll, godnatt på er!


Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Bra idé det där med tummen upp och tummen ner ;) Håller med dig precis!

Om jag har tid och ork så tänkte jag vara med på Friskis och svettis imorgon :) jag ringer dig isåfall.

Kram

2008-12-08 @ 20:34:26
URL: http://toxicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0