C <3

Jag har alltid vetat att jag är bisexuell och det har aldrig varit något konstigt med det. Varför inte älska alla människor? Men det var inte förns för två veckor sen det verkligen slog mig hur bisexuell jag igentligen är. Jag träffade en tjej och vi började umgås, känslor bildas och känslorna växer. Tjejen har ett hjärta av guld, av diamanter av safirer, så vackret men så skört. Jag gillar denna tjej så skarpt mycket men vill inte gå in i något för fort, lätt hänt att hjärtan krossas och vänskap förloras, vilket jag inte vill ska hända. Hon är så underbart snäll och omtänksam och bryr sig om sina medmänniskor så otroligt mycket och det uppskattar jag enormt mycket ska du veta. Kärlek vid första ögonkastet? jag vet inte, men kanske. Tror däremot på ödet, och om det är menat att det ska bli du och jag så är det så. Hoppas den dagen snart är här, jag behöver tid och det ger du mig, vilket visar att du verkligen bryrdig, TACK för det sötaste.

Du är underbar!


XOXO Sofia Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0