Falukalaset 2008

Har inte haft tid att blogga på ett tag nu, jag vet att jag borde men har inte hunnit, har varit så mycket nu på sista tiden. Vi har nu varit på det underbara falukalaset, dagen började med dansträning och sen duschade vi och gjorde oss iordning, sen gick vi till studio mic då jag klippte mig, blev hur nöjd som helst, har posh frilla nu!
Sen tog vi tåget till borlänge där vi sedan tog en buss mot falun, såklart så tog vi fel buss, så vi tog den som gick igenom alla byar i hela borlänge, sjukt jobbigt och varmt. Tillslut kom vi fram till Falun då vi mötte Sandra, sen blev det glass på donken. Efter en stund på stan så tog vi bussen ut till Boysenburg där Jocke mötte oss. Sedan kollade vi på Californication ett tag och sen fixade vi oss inför kvällen och drog igång med öl-spelet. Sen gick vi till Emil och hämtade vattenpipan som vi tog med oss ner till Boysenbeach där vi senare mötte David och Malin. En stund efter det så kom Kjerstin, Julia och Christoffer och festade med oss. Sen bar det av mot stan, vi latisar tog bussen medans friskvårdarna gick. Rix Fm festival, vi hann se EMD och Alcazar, jag och julia var typ dom ända som kunde alcazars låtar, så vi röjde som bara den kan jag lova. Träffade en massa gamla vänner och bekanta som man inte sett på länge, en spännande och roligt kväll. Kvällen avslutades på ett annorlunda sätt, då jag och julia träffade ett par goda tjejer som vi umgicks med en stund. Trevlig Trevligt. TACK FALUN!

XOXO Sofia Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0