Jobbat.

Hej på er! Idag började jag jobba halv elva, var väldigt jobbigt att komma upp ur sängen men efter en stund så gick det. Det var verkligen lite folk på jobbet idag, kom några från kommunen som åt med sen var det inte alls mycket folk. Åt en pasta med gorgonzola där, dom har verkligen super god mat, Håkan han vet vad han gör. Slutade jobba klockan två och då cyklade jag hem, upp för den sjukt långa och branta backen, sen ringde jag Julia och vi bestämde att vi skulle träffas nere på noret. Ikväll så har jag tagit det lungt, slappat framför datorn och tv´n, kan vara skönt ibland. Ringde även Cissi och pratade med henne om livets alla gåtor och mysterier. Vi kom fram till att det kanske blir lite partaj Fredag den 27:e Juni i Falun, vi får dock se hur jag och Julia jobbar osv. Ser fram emot detta. Imorgon börjar jag halv elva och när jag slutar vet jag inte. Börjar komma in i rutinerna nu och jag vet vad jag kan göra och inte, men man är aldrig fullärd så att säga. 

Talk to you later!

Bilden är ifrån när vi var i falun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0