Ledig





Idag är jag ledig från jobbet, känns ganska skönt eftersom jag känner mig lite krasslig i halsen och har hosta. Så det blir att stanna hemma och dricka té idag. Imorgon ska jag börja jobba halv elva, så skönt att jag inte har så tidiga pass. Snart är det Midsommar, helt otroligr vad tiden går fort, tyckte nyss det var julafton. Själv blir midsommar inget speciellt eftersom jag måste jobba, får dock se hur länge jag jobbar den dagen, hoppas jag kan gå hem vid tio iallfall så att man hinner dra ut på stan och kika lite. Resten av sommaren går åt till att jobba och vara med julia. Måste få ihop en massa pengar om vi ska åka ner till Grand Canaria i höst.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0