Skolavslutning 2008

Den oslagbara trion <3


Jag måste skärpa mig med att skriva i bloggen, men det har varit så mycket på sista tiden. I fredags var det skolavslutning då dagen började med kyrkan klockan halv elva, sen var det att säga hejdå till alla, känslosamt var det. Sen åkte vi och fikade på siljan med Frida, Lollo och Lollos mamma. Sen kom det svarta moln på himmlen så då gick jag, Julia & Karro hem till mig och lagade makaroner och köttbullar. Sen tjatade min lillasyster om att få spela spel med henne så, detta gjorde vi för att förrdriva tiden lite. Dagen gick som sagt jätte fort och helt plötsligt var klockan sex då jag åkte hem till Madde där tjejerna skulle grilla. Klockan halv åtta bar det av mot Bosporen då jag skulle äta med familjen. Riktigt gott var det kan jag säga. Sen träffade jag Julia & Karro på noret, vi gick sedan efter det till Brandmannen då Fredrik och Eriks band spelade, konserten slutade med att jag kom upp på scenen och spelade tamburin. Det var sjukt roligt att få vara med om detta. Har väldigt ont i min hand nu eftersom jag slog så hårt. Efter konserten bar det av hem till Anna, där vi hade "förfest", en massa roligt folk och mycket skratt. Kvällen avslutades på Leksands baren.
En lyckad kväll kan jag verkligen säga.

Denna dagen tog också sötaste Cissi och min underbara killkompis Joakim studenten! GRATTIS TILL ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt gumman att du hade det kul och en trevlig skolavslutning :)



P.s Bra att du skriver på i bloggen så att man har lite att läsa då och då :)



kram

2008-06-15 @ 22:27:53
Postat av: madeleine

vafan va du också på baren?

inte när ja va där va? :S

2008-06-16 @ 10:43:53
URL: http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0