Bollnäs & Pengar

Dagen började med att jag och min sambo  ( Julia ) låg i soffan som vanligt och latade oss. Då plötsligt Julia får ett sms från sin Tess där det stod: Fin arbetsplats du har! Jag och Ville sitter  och tittar på Siljan.... SURPRISE!
Vilket menades med att Ville och Tess hade åkt ner från Bollnäs, hyrt en tältplats på SMU bara för att få träffa oss och vi visste ingenting om detta. Jag & min kamrat skrek ärligt talat halsen av oss när vi förstod vad som just hänt. Men otur som vi hade så jobbade vi denna dag och kväll. Men när jag och Julia slutat jobba vid tolv tiden cyklade vi hem och kollade på Hip Hip Hora, efter en stund så kom Ville och Tess hem till oss, då hade dom varit på lucky house och festat hela kvällen så dom var nog lika trötta som oss. En lång dag med mycket jobb och överraskningar.

Imorgon ska jag jobba, hoppas att det börjar komma lite folk till campingen nu, det blir ju så himla tråkigt annars. Måste få ihop pengar nu så att man har till allt man ska göra under året som kommer. Man har ju en del planer som man vill genomföra, har bland annat tänkt att åka till Polen i höst, flyga ner och hälsa på min gudmor och gudfar som byggt en nattklubb/restaurang. Ska åka till Sälen med polarna och försöka ta mig till Julia i USA. För att genomföra allt detta krävs en enorm summa pengar.


XOXO Sofia Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0