Its not over!

Jag vet inte vad mitt hjärta försöker säga mig, jag orkar inte med att inte veta vad jag känner längre. känslan att känslor förändras fram och tillbaka hela tiden. Jag vill inte såra och vill inte bli sårad. Jag vill vara säker på att det kommer att gå och att det blir bra, men jag kan inte få den garantin. Jag orkar inte med detta längre, jag vill men samtidigt inte. Jag är rädd och det vet du, jag är rädd för att vad folk ska tycka och det kanske du skiter i men det gör inte jag, jag är rädd för att jag inte vet hur jag ska vara, och jag kan inte vara så som du vill att jag ska vara. Jag vet att du säger att det är lungt men det är inte lungt för mig, och det är inte rättvist  mot dig. Åh orkar inte med att man vill ha och samtidigt inte veta riktigt vad  det är man vill ha. Känslor för dig finns här men vad mer kan jag ge och få? Jag vet varken ut eller in, jag vill men ändå inte. Du förtjänar någon bättre, jag kan inte äns ge dig ett svar på vad jag vill. Så patetiskt jag vet. 
 
My tears run down like razorblades
And no, I'm not the one to blame
It's you, or is it me?
And all the words we never say
Come out and now we're all ashamed
And there's no sense in playing games
When you've done all you can do

But now it's over, it's over, why is it over?
We had the chance to make it
Now it's over, it's over, it can't be over
I wish that I could take it back
But it's over

Kommentarer
Postat av: Cizzi

sometimes you have to take the chance and se for yourself were its going, maybe will you be hurt maybe not, you dont know berfore you tired it.



sorry for my bad english, but i hope you will understand.

2008-06-21 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0