Det börjar idag och vart det slutar vet jag inte

"Det börjar idag och vart det slutar vet jag inte"  citat från otrohetsaffären, med det börjar jag min första mening på denna blogg. Livet är så märkligt, man har olika mål och uppgifter i livet som man ska uppfylla och detta för att alla ska kunna leva ett så bra och så enkelt liv som möjligt. Men livet är inte enkelt och absolut inte bra heller, vissa dagar bra vissa dagar mindre bra. En stor del utav mitt liv är att jag tror på ödet, ödet är som min buddah och gud. Jag tror att allt som händer har en mening, att det är bestämt att det ska vara just så, och med detta blir faktiskt livet mycket enklare. Om man gillar en person, vänta och se låt ödet visa hur det ska bli, antingen blir det bra eller så blir det dåligt, framtiden får helt enkelt visa det.

Jag lever i den lilla staden Leksand, en liten "stad" där mycket men samtidigt inget händer. Alla vet vilka alla är och vad alla gör, eller folk tror att dom vet. Jag trivs ganska bra här och är nöjd med att ha blivit uppvuxen i den lilla byn. Man håller ihop och vi är alla en stor familj ( inte ).

Nu till dagens inlägg:

Sitter hemma med öroninflammation, halsfluss och feber vilket är väldigt jobbigt och tråkigt, lite sömn och mycket musik.  Hoppas att jag snart blir bättre.

Det är inte långt kvar nu till skolavslutningen en måndad kvar, helt otroligt vad fort ettan har gått, tyckte nyss att jag började gymnasiet i den nya klassen, men det har gått fort och det har varit sjukt lärorikt. Sommaren består utav att jobba på Orsandbadens restaurang och umgås så mycket som möjligt med mina älsklingar Julia & Karro som åker till USA ett år. Sen är det en massa folk man ska träffa, evenemang man vill på, vi får se hur det går.


XOXO Sofia Carlsson           


Kommentarer
Postat av: karl trum

Faan sofia min keps, jag ska ha 50 spänn för den!

2008-05-19 @ 22:01:01
URL: http://karlt.blogg.se
Postat av: Anonym

gå in på www.blondinbella.se och lär hur man bloggar!!!

2008-06-02 @ 00:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0