En ny vecka med nya händelser

Söndag: Har nu varit sjuk 5 dagar, fem långa dagar med mycket te och musik. Dagen började med att man vaknade utav att man får 4 sms utav en kille nere i västerås som tydligen inte kunde sova, klockan var då halv nio. Jag dog, försökte somna om men utan resultat, så gick upp och tog en kopp hallon te och satt mig vad datorn. Dagen har gått långsamt med ändå fort. Har nu suttit vid datorn i mer än tolv timmar, jobbigt men skönt. Skulle gått på Friskis och Svettis idag men är fortfarande sjuk så ska ta det lungt med träningen ett tag framåt.

Imorgon börjar ännu en skolvecka med handels lektioner och prov i svenska. Kan verkligen inte något om Lyrik så det ska bli spännande och se hur det går. Sedan har vi spring test på Onsdag, eftersom jag missade det förra veckan på grund utav showen som vi hade så ska jag göra testet nu. Får se om jag kan göra det nu när jag är sjuk, får se hur jag känner mig.

På fredag som jag nämt innan så är det dags för Falukalaset, ska bli jätte roligt att åka dit. Julia och jag drar dit på fredag efter skolan, så vi har en hel dag på stan innan vi drar hem till vår käre vän Joakim som vi ska få bos hos ( tack för det vännen ) Sen ska vi göra oss iordning inför kvällen då vi ska grilla hos jocke och sedan dra ut på stan och kolla in artisterna på rix fm festivalen, ska bli spännande.

Dags att gå och lägga sig, blir en lång dag imorgon med dans på morgonen.

XOXO Sofia Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0