Jason Mraz - I´m Yours

no please don't complicate, our time is short, this is our fate, im yours. Med det börjar jag dagens inlägg, texten är från Jason Mraz låt I´m Yours och denna ska jag, Karro & Jeanette sjunga på lunchkonserten om en vecka. Pirrigt pirrigt kan jag säga, men det ska bli grymt kul, testa om nerverna håller, vilket jag hoppas dom gör. Idag så har jag varit på min första riktiga skoldag på en vecka, kändes konstigt men samtidigt ganska skönt att komma tillbaka nu när det är så lite kvar, ca tre veckor kvar nu! inte mycket alls. Efter skolan så åkte jag och julia hem till mig och fikade lite, efter en stund om Kjerstin som drack te med oss. har blivit te beroende. Sedan åkte jag och Julia ner och träffade Johan en stund. Alltid trevligt att träffa honom :)

Ikväll är det sista avsnitten utav Andra Avenyn, spännande kan jag lova, efter det är det dags för desperate Housewives och sen sov dags, för imorgon är det en lång dag och så ska vi repa inför konserten.

thats all for now!

       XOXO Sofia Carlsson


Kommentarer
Postat av: Kjerstin

- Te är bäst

2008-05-27 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0