Vinterland!

Vaknade denna morgon helt underbart utvilad och friskare än igår vilket var grymt skönt, orkar inte med att ha öroninflammation mycket längre till. Gick ut till köket och vad får man se? SNÖ? En massa snö, överallt flera decimeter med snö! Jag trodde jag drömde, men det var sant! Idag den 17 maj så var det ett vinterland utanför mitt hus, jag kunde inte tro det. Idag har jag suttit och kollat på säsong 5 utav One Tree Hill, serien som är så underbar, man kan inte sluta titta på den.

Senare idag ska jag nog med pappa och träffa en kille som vi ska vara värdfamilj för, han ska gå hockey gym här. Får se om jag har orken att följa med. Snart börjar skolan igen, har inte gått i skolan på en  hel vecka nu eftersom jag har hållt på med vårshowen, så det kommer att kännas lite små konstigt att gå till skolan som vanligt nu igen, men det är bara en månad kvar till skolavslutningen, vilket är helt sjukt konstigt och lite, ännu ett år har gått. Tiden går så fort men ändå så sakta.

Nästa helg är det dags för det årliga Falukalaset, ska bli väldigt roligt, ser fram emot att komma ut och träffa nya människor, bara umgås på ett annat ställe än Leksand. Så kommer att vara i Falun hela helgen, berättar senare hur det gick. Veckan efter det är det dags för dansuppvisningen, ska bli otroligt kul och spännande, vi får se hur det går, kommer nog att gå jätte bra. Sen helgen efter det så ska jag vara Nanny åt Nolita, Sanny och Marinas dotter, då dom ska gifta sig uppe i Furudal. Det ska bli så spännande att få vara med på det och passa Nolita, ser så fram emot detta. Nej nu ska jag ta och göra mig iordning mina kära vänner. Hörs och störs!

XOXO Sofia Carlsson



image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0