En dag fylld av sång

Dagen började med att jag, Sandra & Anna gick och såg skolbion som visades för ettorna klockan halv nio, eftersom sandra skulle till bräcke och jag hade sån lektion när vi igentligen skulle sett den så såg vi den tidigare. Den handlade om en tjej i spanien som trodde på magi och så hände det en massa konstiga saker, en skit läskig film och grymt äcklig var den, sandra gick efter tag för att hon inte klarade av att titta på den.

Sedan skulle vi ha engelska prov men det ändrade vi så vi har det på måndag istället. Sen åt vi lunch och sedan var det dags för mig att ha sånglektion, gick inte så bra då jag hade piss ont i halsen eftersom jag skrikit så mycket på hockeyn igår. Sedan gick jag en promenad, var så skönt ute så gick i 40 min, sedan gick jag tillbaka till skolan där jag satt tills kören började vilket var tio över två.

Nu på kvällen har jah suttit vid datorn hela dagen och pratat med Patrik, ska träffa honom på lördag är ensam hemma hela dagen så då blir det mys och mordkommisionen. Ska även plugga, har en massa läxor jag måste fixa, har träning på söndag också. veckan ser ut följande: Måndag har jag engelska prov och massa läxor som ska in, sedan är det träning på tisdag, onsdag är det hockey med patrik, torsdag sån & kör och på fredag smäller det! Parken och fest, men framförallt min födelsedag, det kommer bli hur bra som helst det kan jag lova!

Patrik jag saknar dig, du betyder mycket <3


Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0