Friskis ledare?

Äntligen helg. Fredagen började med lektion i en timme där vi endast var fyra stycken, efter det blev det lunch och sen slutade jag. Klockan tre kom i Erika, vi tog lite bilder men vi ska boka tid i studion nu till veckan, blir en helt annan känsla att ta i studion, älskar sånna bilder, dom blir så himla fina. På kvällen käkade jag middag med familjen och drog efter det till Kjerstin där vi kollade en massa olika filmer, Another cinderella story och någon mer som jag tyvärr inte vet namnet på.

Idag har jag spenderat dagen med Patrik, kollat på film och myst en massa. Mysig kille det där, vi får se vad detta leder, vill verkligen inte gå för fort fram och sedan bli sårad, utan att det får ta lite tid så att man kan lära känna varandra och sedan gå utifrån det. Ska på hockey med honom på onsdag så, då ses vi ju igen. Ju mer man umgås desto mer lär man känna varandra.

Imorgon ska jag gå på träning, känner att jag behöver det och jag verkligen älskar friskis, den bästa och roligaste träningen jag någonsin gjort. Har fått så mycket positiv kritik från alla tanter på träningen, dom tycker att jag är så duktig och att jag har en sån enorm utstrålning, de tycker också att jag ska söka om att bli friskis ledare, vi får väl se hur dte blir med det, skulle nog vara rätt så roligt att ha ett danspass, det är nog lite min grej eller vad tror ni?

I veckan så har jag mycket läxor som ska in, ska även till falun där min läkare ska kolla mina öron och hals, eftersom jag operarde mig för två årsedan, en rutinkoll bara. Onsdag blir det hockey med Patrik och Torsdagen har jag en massa sång, privatlektion plus två körer som jag ska på. Sen smäller det!

ha en trevlig helg!

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilka dagar och tider är det friskis? jag tyckte det var skitkul i somras och vill gärna vara med igen ;) vad kostar det förresten?

Du skulle nog bli en superbra ledare ;)

2008-11-23 @ 20:59:38
URL: http://toxicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0