Handelns dag, Kupolen och du <3

Idag har jag varit i Borlänge på Handelns dag, var väldigt intressant, var föreläsningar från HM, Clas Olsson, Peace and love och entrepenörskolan Leksand. Även Dogge Doggelito var där, skön kille det där.
Efter en hel dag med föreläsningar så gick jag, Anna & Sandra till Kupolen och handlade, blev nya thigts och nya skor. Till middag blev det donken och sen var det dags att åka hem.

Klockan sju stod jag och Sandra i klacken och skrek oss hesa när Leksand mötte Västerås, leksand vann efter många om och men, undre matchen träffade vi också Patrik, en grymt skön kille från Borlänge. Ska även träffa honom i helgen, får se hur detta går, super söt är han iallafall <3

Imorgon ska jag kolla på bio med skolan, Sandra och jag tar morgonbion vid åtta då hon ska till Bräcke senare på dagen och jag har sånglektion. Imorgon har jag också prov i engelska, kommer nog gå bra måste bara läsa lite så att jag kommer ihåg allt. Snart är det helg igen och sen är det en vecka kvar till parken och min födelsedag!

Pratade även med Julia idag, att en timme kan gå så förbannat fort det är något helt sjukt alltså. Skulle kunna prata med henne i tre timmar till minst. Saknar min bäste vänn något sjukt mycket, men snart är hon hemma hos mig igen. <3


Hoppas ni haft en bra Onsdag, det har verkligen jag haft, <3

(saknar dig P <3 )



Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0