Måndag



En händelserik helg kan man säga, igår tog jag verkligen sovmorgon, det är så himla skönt att vakna vid tolvtiden och känna hur enormt utvilad man är, det är faktiskt det som söndagar är till för, just för att slappna av och vila upp sig. Dagen bestod utav att ladda hem en massa musik som Julia ska få, hon kan inte ladda hem något nytt där borta så då ska vi skicka över lite till henne. Sedan så gick jag såklart på friskis och efter det så kom Frida förbi en stund, har inte träffat henne på ett tag så det var himla mysigt att få umgås lite med henne.
 
Under kvällen så var jag tvungen att ta några jobbiga beslut, det är inte lätt att välja den rätta vägen, hur ska man veta att det är det rätta valet man gör, att man inte står där sen och ångrar sig. Men jag var iallafall tvungen att berätta för patrik hur jag kände och hur jag tänker, och jag besluta mig för att det var bäst om vi bara var kompisar. Jag vill inte såra någon och allra minst han, men jag kände att jag var tvungen att få ett slut på det innan det började på riktigt. Som min mamma sa, gör det direkt så slipper du gruvarbetet. Jag tycker om honom men inte så mycket som jag borde för att inleda något.



Idag fyller min älskling Sandra 17 år, Stort Grattis på henne, vi ska ta och fira henne samtidigt som vi firar mig på fredag, då blir det att käka ute med tjejerna i klassen, tror det blir så, sedan blir det tårta hemma hos Josefin där vi ska "förfesta" lite, sedan ska vi upp till parken då jag och Sandra ska rocka loss, och detta kan jag lova. Parken i sig suger väldigt hårt men det är med vilka man är med och hur man gör det som spelar någon roll och är man med sina tjejkompisar och gör det roligt så blir det absolut roligt.

Idag är det också exakt en månad kvar till julafton, är det inte helt otroligt vad tiden går fort? tyckte nyss det var skolavslutning och sommarlov, kändes som igår när jag och Julia bodde ensamma hos mig och jobbade dygnet runt. Det är verkligen läskigt hur allting kan gå så fort och snart är det sommar igen.

Imorgon ska jag till falun, ska träffa min öron och halsläkare sedan ska jag till skolan och slutar runt två tiden, imorgon ska jag på träning, ser fram emot detta, älskar Rose-Marie´s pass så längtar så mycket till det.

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!


sofia <3


Kommentarer
Postat av: Stina

Hur ofta är det friskis o svettis i lsd och vad kostar det att gå? verkar ju toppenbra :)

2008-11-26 @ 17:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0