Måndag

God morgon, åkte till skolan lite tidigare idag, så nu sitter vi i green room och nördar vid datorerna. Nu ska jag berätta lite om min helg.

I fredagskväll frågade pappa mig om jag hade lust att följa med han och min lillasyster till sälen över helgen, dom skulle dit på träningläger  för slalomklubben, kunde inte säga nej så på Lördag morgon vid sju tiden åkte vi upp till Tandådalen där vi åkte skidor hela dagen, testade min nya utrustning, hade ju nya pjäxor, skidor, jacka och ny mössa, så det var bara att slänga sig ner för backen och köra. Det var tyvärr bara en backe öppen men helt okej för att vara i mitten av november och lite snö, på kvällen satt vi i stugan och käkade pizza och hade allmänt mysigt. Söndagen började med frukost vid åtta och klockan nio skulle dom börja med träningen i backen, själv behövde man inte stressa utan kom till backen vid halv tio istället. Snöade rätt så mycket på morgonen men lättade senare på eftermiddagen. Sammanfattning av helgen, en snöig och rolig helg i sälen med en massa små skidåkare, kanon kul!

Idag kommer Kjerstin & Christoffer hem, för min del blir det skola till klockan fyra sedan ska jag hem och bara slappa, kanske plugga lite matte om jag orkar, får se hur detta blir.

Ha en trevlig måndag!


Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0