Plugg Plugg Plugg....

Igår var det verkligen plugg som gällde, hade världens prov imorse, igår var det att vara i skolan från åtta till fyra sedan var det att cykla hem och plugga ännu mer, satt och verkligen rå pluggade hela eftermiddagen / kvällen. 109 sidor skulle jag kunna inför provet, tre jävla kapitel men jag pluggade och provet imorse gick väldigt bra, hoppas jag får ett bra betyg på det. Har efter lunch nu redovisning i Samhällskunskap, Moderaterna, har inte övat ett piss! men vi får se hur det går.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa framför datorn och Tvn, det är jag fan värd! haha
Imorgon så ska jag på bio med Sandra och Anna, High School Musical 3 står på schemat, ska blir super duper roligt. Älskar dom filmerna så kan tänka mig att denna filmen är minst lika bra som dom förra.

Nej nu ska jag börja med mitt projektarbete som jag har ihop med Lina och Alexandra och fan nu denna gången ska vi ha MVG, annars jävlar!

Hörs ikväll!


Sofia<3

Kommentarer
Postat av: Andreas

High school muiscal 3 är den bästa av alla tre filmerna så du kommer inte bli besviken kan jag lova, den va så himla bra!

2008-11-11 @ 20:17:22
URL: http://toxicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0