Sjukling, det är jag det!

Kunde inte somna igår, låg och snurrade runt i länge innan jag måste ha somnat, hade så grymt ont i magen och illamåendet var något sjukt. När jag väl somnat in så vaknade jag utav att jag mådde ännu värre och låg då i två timmar och bara försökte att inte spy, då var klockan två. Vaknade sedan igen klockan fyra av magont utan dess like. pappa väkte mig vid sju men jag klarade inte av att gå till skolan så som jag mådde, så det blev en dag hemma med illamående och magont och nu även feber. Jag vet inte riktigt ännu om jag ska till skolan imorgon, inte om jag mår så här, fy fasen alltså. men vi ska ha "siljansmöte" i vilket fall, går dit även om jag är sjuk, ska också träffa Jennifer en stund. Hoppas jag är frisk imorgon om inte annat iallafall tills på fredag för då ska jag festa om så det är det sista jag gör.

" fast du är sjuk, kan du fortfarande ha ett leende på läpparna"


Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Haha, jag vet! Skoja inte. HANDSOME BOY! ^^

2008-11-30 @ 23:07:36
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Aw, förlåt gummsi! ^^



Och ja, mer än gärna! Vill gärna göra den där tårtan. :D

2008-12-06 @ 01:48:35
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0