Skola och plugg

Hej på er!

idag har det varit en ganska skön dag, en massa lektioner med en massa att lära sig. Nästa vecka kommer att bli ett helvete bara, ussh, har prov i samhällskunskap (ideologier) och inköp och varuhantering, ett skit stort prov med en massa som man inte fattar ett dugg utav. Har även en stor redovisning om Moderaterna och en redovisning i Svenska. Imorgon har jag engelska prov och jag har inte pluggat ett dugg. Men man får bita ihop och göra sitt bästa.

Har börjat må mycket bättre nu och det är himla skönt. Har lärt känna tjejerna i klassen super mycket och är väldigt tacksam för det, härliga tjejer det där. Efter skolan idag så gick jag, Lina & Alexandra hem till hem till Alexandra och satt och snackade en massa strunt, väldigt roligt var det.

Ska även få ny design här på bloggen snart, Michaela ville gärna hjälpa mig så det ska vi ta tag med så fort som möjligt, alltid roligt med lite nytt. Idag har jag även kommit på en idé till UF som vi ska ha om ett år, kanske inte super bra men jag tror att det kan bli rätt så bra om allting går rätt till, mer än så kan jag inte säga ännu. Jag tror på detta iallafall!

Imorgon bär det av till västkusten och Strömstad, har sovmorgon och har sedan matte vid halv tio sedan engelska prov och efter detta har jag sånglektion vilket jag ser fram emot väldigt mycket, älskar att sjunga, det är min passion. efter det är det lunch dags och sedan åker vi. Så vi hörs så fort jag kommer hem igen, och just det ska nog gå på bio när jag kommer hem på söndagkväll, blir High school musical 3 med Anna & Sandra.

Ni får ha det så bra pussar & kramar

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ja, helt rätt val!



Och ha så roligt nu på Västkusten! :D



Jag gillar även den design du har på bloggen nu annars. :)

2008-11-05 @ 22:44:27
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Christoffer

På vilket sätt blir du trött på den? ;D



Och tack! Ska vi verkligen ha. :D

2008-11-06 @ 00:02:32
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0